Cała prawda o jakości pracy Autoryzowanych Serwisów na przykładzie PGD Polska. Uczniowska Warszawa.

Cała prawda o jakości pracy Autoryzowanych Serwisów na przykładzie PGD Polska. Uczniowska Warszawa.

Jakość usług wykonanych przez Autoryzowany Serwis Napraw Nadwozi.
Gorąco nie polecam.
1. Szkoda

W grudniu 2018, tuż przed Świętami Bożego Narodzenia ktoś wjechał mi w zderzak i nadkole w moim Infiniti Q50. Niby niewielkie rysy, ale nie dawało mi to spokoju, zatem zgłosiłem szkodę w Generali, z AC (nie znalazłem sprawcy). Szkodę zgłosiłem w też w ASO, pokierowano mnie do PGD Polska -> Ul. Uczniowska, Warszawa. Bardzo miła obsługa, wręcz super kontakt, umówione auto zastępcze. Wszystko pięknie. Jak wyglądał Infi po szkodzie?

 

      

Niby nic wielkiego prawda? Ale chciałem zrobić to porządnie.

2. Naprawa

Oddałem do PGD na malowanie zderzaka, oraz nadkola z elementem okalającym dach. Autko odebrałem piękne. Ale po miesiącu wyszło takie coś:

 

 

Ok, mówię – zdarza się. Może nie ogarnęli, że obok jest ceramika, pokleili auto aby nie zamalować sąsiadujących elementów. Ale naprawią. No i naprawili.

3. Poprawka

Odebrałem po ponad tygodniu samochód, niestety w pochmurny dzień. Teraz, gdy wyszło słońce. Wygląda to tak:

 

 

Zdjęcia nie oddają tego w 100%, ale widać wszędzie, na miejscach malowanych i sąsiadujących (w szczególności) efekty 3D. Nie malutkie, mega ich dużo! Do tego tysiące rys. Jako, że w ostatnim czasie nauczyłem się na innych autach sam polerować, gdyż mam fioła na punkcie autodetailingu, to wiem, że chłopaki z serwisu nie ogarnęli końcowego etapu. Odpowiedniej gąbki, odpowiedniej pasty i sporo czasu, cierpliwości, aby te defekty usunąć. Na czarnym lakierze/ciemnym niestety fuszerki nie przykryjesz. Wszystko widać.

 

No i teraz mam taką myśl?

  1. Czy dobrze, że w ogóle to naprawiałem?
  2. Kto odda mi $$ za zdartą powłokę ceramiczną na elementach sąsiadujących?
  3. Czy oddać ponownie na poprawkę z ogromnym ryzykiem, że znów dostanę coś niekompletnego, lub popsutego – w moim odczuciu auto jest w gorszym stanie niż było przed zgłoszeniem szkody. W sumie mogłem naprawić rysy bez malowania całych elementów…nie odbyłoby to się kosztem pozostałych, sąsiadujących.
  4. Ile stracę przy odsprzedaży auta po pomalowaniu co prawda rysek, ale jednak
  5. Na ile warte są autoryzowane serwisy?
  6. Ile straciłem na AC? (akurat wiem, 2000 zł dopłaty do AC, no i strata ceramiki o wartości około 500 – 700 zł, nie mówiąc o koszcie polerki, którą trzeba wykonać)

 

Jeśli miałeś też nieprzyjemności z tym, lub innym serwisem – napisz. Warto aby Klient wiedział na co uważać przed oddaniem samochodu.

Zapraszam do komentowania

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *